.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رمال گرگانی و نسخه پیچی ميليوني

رئيس پليس آگاهي استان گلستان از دستگيري مردي كه تحت عنوان دعانويس اقدام به كلاهبرداري از زنان جوان و دختران مي كرد در گرگان خبر داد.
به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ "داوود سلطاني" رئيس پليس آگاهي استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس گفت: مردي جوان به نام "مجيد" به مأموران آگاهي گرگان مراجعه كرده و از مردي رمال به نام "رحمان" به اتهام 13 ميليون و 700 هزار تومان كلاهبرداري طي چندين مرحله شكايت كرد.
رئيس پليس آگاهي استان در ادامه افزود: در پي اين خبر بلافاصله اكيپي از مأموران آگاهي موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار داده و پس از يكسري تحقيقات موفق به شناسايي فرد مورد نظرشده و با اخذ مجوز از مقام قضايي نامبرده را دستگير كردند.
سرهنگ سلطاني گفت: متهم كه در تحقيقات به عمل آمده ابتدا منكر هرگونه كلاهبرداري بود در بازجويي هاي فني به عمل آمده اعتراف كرد براي حل مشكلات زنان و دختراني كه به او مراجعه كرده اند به مدت يك سال از آنها وقت مي گرفته است و طي چندين مرحله با خوراندن دعا و يكسري داروهاي گياهي غيربهداشتي از آنها كلاهبرداري مي كرده است.
وي در ادامه تصريح كرد: متهم علاوه بر اعتراف به 13 ميليون و 700 هزار تومان كلاهبرداري از شاكي تاكنون به 11 فقره كلاهبرداري با شيوه رمالي و دعا نويسي به مبلغ بيش از 55 ميليون ريال از مالباختگان اعتراف كرده است كه تحقيقات مأموران در اين خصوص همچنان ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.